Tuesday, July 8, 2008

Kenapa Mesti YDP Dewan Orang BN


Gerak-geri Beend dalam menentukan hala tuju sesuatu perkara terlalu jelek kalau dihalusi satu persatu. Di Parlimen, contohnya semua YDP TYDP semua nak bagi orang-orang dia. Apa bola bro... Sekarang ni aku tengok YDP TYDP Parlimen dah macam Ahli Parlimen Beend pulak lagaknya. Habis dia sapunya Ahli-ahli Parlimen pembangkang. Ntah apa-apa la. Badan Legislatif yang besar tanggungjawab dan peranannya runtuh, longlai untuk dipertanggungjawabkan oleh rakyat. Ini semua gerak-geri politik Beend yang 100% tak menguntungkan negara. Korang rasa YDP TYDP tu kalau orang Beend (memang orang Beend) boleh ke dia bertindak neutral kalaupun dia dah letak semua jawatan dia termasuklah jawatan-jawatan kat kampung yang dia sapu sebelum ni. Bro... I DON'T THINK SO.

Cadangan aku cari la profesional yang bukan pro sini pro sana. Kan berlambak kat Malaysia. Jelek aku. Ini semua common sense. Tak perlu aku nak masuk Harvard nak pikir benda-benda macam ni.

0 comments:

 

Pendapat dan Pandangan Aku Blak Magik is Designed by productive dreams for smashing magazine Bloggerized by Ipiet © 2008